czwartek, 31 grudnia 2015

Rozdział nr 2016.

Cześć,

tak, dzisiaj mamy Sylwester! O godzinie 00:00 powitamy nowy rok! To już będzie 2016... Ten czas tak szybko leci. Myślę, że ten nowy rozdział w naszym życiu będzie lepszy, przynajmniej mi się tak wydaje. W tym (jeszcze) 2015 roku wydarzyło się bardzo wiele, a to przeczuwałam już równo rok temu. Wiedziałam, że 2015 będzie "pachniał świeżością", zaskoczy mnie czymś nowym. No i proszę, mam swój własny dom, mam mojego ukochanego, pierwszego psa. Marzenia się naprawdę spełniają i nigdy nie wolno tracić nadziei. Właśnie stąd nazwa mojego bloga - "Never lose hope", czyli "Nigdy nie trać nadziei".


W tym nadchodzącym, nowym roku chciałabym wam życzyć przede wszystkim zdrowia.
Z własnego doświadczenia wiem, że odgrywa ono w naszym życiu wielką, ale to wielką rolę. 
Szczęścia - byście byli zawsze szczęśliwi i uśmiechali się od ucha do ucha, wbrew przeciwnościom losu. Wiele miłości! Wielu chwil spędzonych z najbliższymi.  Spełniajcie marzenia, swoje jak i innych, o ile to możliwe i nigdy się nie poddawajcie! Dążcie cały czas do wybranego celu. No i żebyście zawsze byli sobą, nie zważając na sytuację, żebyście nigdy się nie zmieniali
Udanej zabawy sylwestrowej no i SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU 2016

Do zobaczenia w następnym rozdziale! :)

Angie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisany przez Ciebie komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Dla Ciebie to tylko napisanie paru słów, a dla mnie to ważna opinia na temat mojego bloga. Proszę, byś nie używał/a wulgaryzmów, nie przeklinał/a, a jeśli Twój komentarz będzie niezrozumiały, zostanie usunięty. Dzięki za poświęcony czas. :)