niedziela, 15 czerwca 2014

Ognisko, nowe psiaki w przytulisku, ogolony Rudek :D

Cześć,
taa, jutro poniedziałek i dla mnie w szkole wiele roboty, bo szóste klasy dekorują salę na Poloneza, który odbędzie się już pojutrze - we wtorek. Na szczęście mam już kieckę i buty, więc mam luz, ale nie wiem co zrobić z włosami... No trudno coś się wymyśli. :D

Ok, ok, przejdźmy do posta. 31 maja byłam u Zuzi na ognisku. Było naprawdę super, nie licząc tego, że tylko ja i koleżanka Ada pomagałyśmy jej w sprzątaniu, organizowaniu itp. Reszta zbijała bąki i cieszyła się tylko, że jest żarcie. Ale ogólnie, było naprawdę świetnie. :D Piekliśmy kiełbaski, pianki i banany, które potem polewaliśmy masłem i miodem. ^^ Aż mi ślinka pociekła. xD Po zjedzeniu wszystkich pyszności, robiłyśmy sobie z Zuzią #SELFIE. xD
Haha, zabrałyśmy innym okulary i strzelałyśmy sobie słid focie. xD Ogólnie było świetnie i bardzo, bardzo bardzo bardzo bardzo śmiesznie. xD


A teraz o nowych psiakach w przytulisku. Na początku pokarzę wam wszystkie. :D


Sunia

Mały twardziel. :D Już otwiera oczka. :3

Na tego malucha mówię Cookie. :D

A na tego Ciapek. xD
Rex, mieszaniec. Ma niesamowite oczy, które bardzo
 przypominają mi mojego psa, który umarł, jak mnie
 jeszcze nie było na świecie. ;(

Królewna... Biedna, podobno była kiedyś bita. :C
Ostatnio do mojej mamy napisała p. Ewa (weterynarz Rudiego i Alexa) z propozycją. Pisała, że spotkała się z pewną kobietą, która szkoli psy z trudną przeszłością, agresywne itp i może szkolić psiaki z przytuliska z pomocą dzieciaków. Ja oczywiście już jestem "zapisana" z Zuzią i teraz szukam jeszcze 4, 3 osób. :D
A teraz focie ogolonego Ruuuudka xD :





Tu jeszcze jak był mulnięty po narkozie. :D




Piszcie jak wam się podoba nowy image Rudziaka. xD

Pozdrawiam!

Angie

BONUS:
Oleś nocą. *-* Wiedziałam, że mnie śledzi... xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisany przez Ciebie komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Dla Ciebie to tylko napisanie paru słów, a dla mnie to ważna opinia na temat mojego bloga. Proszę, byś nie używał/a wulgaryzmów, nie przeklinał/a, a jeśli Twój komentarz będzie niezrozumiały, zostanie usunięty. Dzięki za poświęcony czas. :)