czwartek, 19 czerwca 2014

Bal szóstoklasisty

Cześć,
dzisiaj przychodzę do was ze zdjęciami z mojego balu szóstoklasisty, który odbył się we wtorek. ^^ Było naprawdę supeeeeeer!!!! Polonez wyszedł cudownie!!! *o*

Ja trzecia od lewej... Wyszłam okropnie, bo wtedy
się chyba zaśmiałam. xD

Po Polonezie... takie w szatni koło gaśnicy. xD


A teraz sala na dyskotekę:







Nasza pani wychowawczyni na drabinie. :D


Hahahahaha, cały czas się śmieję z tego filmiku. xD Jakby co to wystąpili w nim Zuzia, Kacper i Maciek. :D Ogólnie motywem przewodnim była "noc w Paryżu". Ja sobie inaczej wyobrażałam tę salę, ale trudno... było minęło. ;) Teraz tylko czeka mnie przedstawienie na listy gratulacyjne i zakończenie roku szkolnego - ukończenie szkoły podstawowej. A potem do gimbazy... :D Co do przedstawienia to mam rolę, o której nawet nie śniłam... trzymanie origami. xD Bo będziemy prezentować nasze jakieś zajęcia w szkole i nie mieli mnie gdzie przydzielić. (do jakiej grupy zainteresowań) I w końcu coś tam wymyślili i mam tylko stać i się uśmiechać. xD Ja ogółem nie lubię brać udziału w przedstawieniach, bo za bardzo się stresuję... :D
A teraz macie bonus:


OGOLONY ALEX!!! WOOOOOOOOOOOO!!! xD

Angie


4 komentarze:

  1. 26 years old Help Desk Operator Janaye Hegarty, hailing from Revelstoke enjoys watching movies like "Trouble with Girls, The" and Playing musical instruments. Took a trip to Palmeral of Elche and drives a Mercedes-Benz W196. Wypisz swoj adres url

    OdpowiedzUsuń

Napisany przez Ciebie komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Dla Ciebie to tylko napisanie paru słów, a dla mnie to ważna opinia na temat mojego bloga. Proszę, byś nie używał/a wulgaryzmów, nie przeklinał/a, a jeśli Twój komentarz będzie niezrozumiały, zostanie usunięty. Dzięki za poświęcony czas. :)