piątek, 18 kwietnia 2014

Book TAG #3

Hejka,
przepraszam, że dawno nie pisałam, ale szczerze mówiąc nie mogłam się do niczego zabrać. :D Ok, dzisiaj już ostatnie pięć pytań, na które odpowiem w Book TAGu. ZACZYNAMYYY xD:

11. Znienawidzona książka, po którą nigdy nie sięgniesz i na samą myśl o niej...

- Hmm... pierwsza książka, która przyszła mi na myśl miała "ciężką" treść. Niestety nie pamiętam tytułu, ale była ona o morderstwie w szkole, czy o czymś podobnym. Chodziłam sobie wtedy po bibliotece i szukałam czegoś dla siebie. Właśnie ona wpadła mi w ręce i pomyślałam sobie: "Czemu nie?" Jednak parę dni później nie mogłam jej dalej czytać. Siadała mi na psychikę. xD


12. Jak obchodzisz się z książkami? Pilnujesz, aby kartki nie były zagięte i popisane? Czy może notujesz sobie coś na marginesach, zaginasz rogi w ciekawych momentach, itd.?

- Ja raczej, jeśli chodzi o książki, jestem bardziej czyściochem. :D Lubię jak strony sa proste czyściutkie i ładne, ale o moich podręcznikach szkolnych nie można tak powiedzieć. xD


13. Dwie książki, o których kupnie marzysz dniami i nocami.

 - xD


14. Książka, której nigdy nie zapomnisz.

- "Sońka i czarodziej", "Harry Potter i Kamień Filozoficzny"


15. Otwórz książkę (którą obecnie czytasz) na chybił trafił i wpisz tutaj zdanie, na które spojrzysz.

- ("Sposób na Alcybiadesa") "Chciałbym, żebyście o tym pamiętali - zakończył Szekspir."

Ok, a więc to tyle i dziękuję za podesłanie mi tego TAGa. :D

Pozdrawiam!

Angie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisany przez Ciebie komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Dla Ciebie to tylko napisanie paru słów, a dla mnie to ważna opinia na temat mojego bloga. Proszę, byś nie używał/a wulgaryzmów, nie przeklinał/a, a jeśli Twój komentarz będzie niezrozumiały, zostanie usunięty. Dzięki za poświęcony czas. :)