wtorek, 29 kwietnia 2014

Mieć swoje zdanie...

Cześć,
dzisiaj w końcu piszę! :D W dzisiejszym poście chciałabym poruszyć temat swojego zdania, które każdy z nas, jak wiadomo ma. Powoli zaczynam się tak jakby wstydzić, że jestem Directioner. Nie powinnam, ale niektórzy ludzie już do tego doprowadzają. :| Ok, to może zacznę od początku... Jest taki filmik, parodia o 1D. No, nie powiem trochę obraźliwy. Pewna dziewczyna napisała komentarz, że po prostu ją to uraziło... i się potoczyło. Ja odpisałam, że jestem Directionerką i nie wstydzę się tego. Potem jacyś idioci zaczęli odpowiadać, że jestem głupia, idiotką, gimbusem i jak tak "TRAGIZUJĘ" to lepiej by było, żebym się zabiła. xD Ja oczywiście się z tego ryję, ale to już czasami zachodzi za daleko. Nie wiem, czy to źle, że lubię słuchać muzyki właśnie takiej? Wiem, pewnie teraz czytacie tego posta i naprawdę sobie myślicie, że jestem "pusta", bo przejmuję się takimi pierdołami. Wiele ludzi może sobie myśleć, że mam 11 lat i nie wiem co to w ogóle jest muzyka i słucham ich tylko dlatego, że są "łaaaadni". ._. ALE NIEEEE. Ja osobiście powoli mam dość i nie wiem co robić. Inni mają swoje osobiste zdanie, ale to nie znaczy, że ja mam mieć takie samo. Powinnam dalej trzymać swojego, czy może odpuścić?

Angie

2 komentarze:

  1. Nie przejmuj się. Kacper i Maciek mówili, że bolly to chińskie party, Damian, że to Dico Polo, a ja mam to gdzieś i nadal tego słucham :D
    Po za tym - o ile idziesz, że ktoś kto napisał, że jesteś gimbusem, sam nim pewnie jest ? xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. xD No racja... Ok, idę oglądać "Na dobre i na złe". xD

      Usuń

Napisany przez Ciebie komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Dla Ciebie to tylko napisanie paru słów, a dla mnie to ważna opinia na temat mojego bloga. Proszę, byś nie używał/a wulgaryzmów, nie przeklinał/a, a jeśli Twój komentarz będzie niezrozumiały, zostanie usunięty. Dzięki za poświęcony czas. :)