niedziela, 6 kwietnia 2014

Book TAG #2

Cześć,
dzisiaj przychodzę do Was z kolejnymi odpowiedziami. :) Zaczynamy! :D

6. Opisz zakładkę, której obecnie używasz.

- Ja raczej nie używam jakiś super zakładek. Biorę kawałek jakiegoś papieru czy tektury i już. xD


7. Dlaczego czytasz?

- Czytam dlatego, że mogę się przenieść w inny zaczarowany świat, w którym zwykle nie ma smutku, ani          nieszczęść.


8. Książka twojego dzieciństwa.

- Zdecydowanie "101 Dalmatyńczyków", ponieważ zawsze gdy nocowałam u swoich dziadków, babcia         czytała mi na dobranoc te książkę, a nawet nie czytała, tylko ja ją recytowałam z pamięci. :D Po pięciu         minutach już spałam. :)


9. Twoje okładkowe zauroczenie. 

- Nie ocenia się książki po okładce. ;P Nie no, po prostu nie zwracam   zbytnio na okładkę uwagi. :D


10. Jakie trzy książki zabrałbyś/-abyś na bezludną wyspę?

- "Harry Potter i Kamień Filozoficzny", "Opowieści z Narnii", "W pustyni i w puszczy". :D

Angie

3 komentarze:

Napisany przez Ciebie komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Dla Ciebie to tylko napisanie paru słów, a dla mnie to ważna opinia na temat mojego bloga. Proszę, byś nie używał/a wulgaryzmów, nie przeklinał/a, a jeśli Twój komentarz będzie niezrozumiały, zostanie usunięty. Dzięki za poświęcony czas. :)