poniedziałek, 1 września 2014

Rozpoczęcie roku szkolnego

Cześć,
wy też macie doła? Nie mogę w to uwierzyć, że te wakacje się już skończyły. Minęły wyjątkowo szybko. Ale co do plusów, to mam nową klasę (może nie najlepszą, bo jest 8 chłopaków i 23 dziewczyny) i świetną wychowawczynię. :D Jestem w "d", a co najlepsze to nasza klasa znajduje się na poddaszu szkoły (s. 80), czyli dojście zajmuje 5 min. xD. Poza tym to fajnie, bo każdy z nas dostanie swoją szafkę i takiego "opiekuna" ze starszych klas. Chociaż... nie wiem po co ci opiekunowie. xD A teraz najzabawniejszy punkt posta. xD Gdy "składaliśmy" przysięgę gimbusa, nasza koleżanka czytała tekst, a my mieliśmy powtarzać. Z całego stresu, zapominaliśmy po 1 sek. tekst i tylko coś mruczeliśmy pod nosem. xD Hymnu szkoły też nikt nie znał (w sensie z pierwszych klas), więc tylko ruszaliśmy ustami. :D Ja z Zuzią już fajnie się dogadywałyśmy z pewną Mają. Miła, skromna dziewczyna, nie to co inne, które doszły... -,- Jutro umówiłam się przed szkołą właśnie z Zuzią, więc muszę się wyspać, żeby rano wstać. ;)
A jak wam minęło rozpoczęcie roku? :/

Pozdrawiam,
Angie

2 komentarze:

Napisany przez Ciebie komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Dla Ciebie to tylko napisanie paru słów, a dla mnie to ważna opinia na temat mojego bloga. Proszę, byś nie używał/a wulgaryzmów, nie przeklinał/a, a jeśli Twój komentarz będzie niezrozumiały, zostanie usunięty. Dzięki za poświęcony czas. :)