sobota, 6 września 2014

"Podążając za światłem"

PRZECZYTAJ UWAŻNIE
Cześć,
zapewne teraz się zastanawiacie, że weszliście na innego bloga. Nie! Jesteście na tym samym! :D Mój blog dostał "nowe życie", innymi słowy odświeżyłam go. :) Teraz nazywa się "Podążając za światłem", a wcześniej "Nad chmurami...". Wpadłam na ten pomysł dzisiaj. Zainstalowałam sobie na tablecie program do rysowania i rysowałam. W końcu wyszło mi takie cuuuś:


Myślałam, że po prostu napiszę posta i wstawię ten obrazek. Potem wpadłam na pomysł, że ustawię go na "główne" zdjęcie, z małymi zmianami. I w końcu naszła mnie myśl, że po prostu zmienię całkowicie bloga łącznie z tytułem i adresem. Adres będzie jeszcze przez góra tydzień, więc potem się nie dziwcie, jak zmienię, że nic nie pisałam na ten temat. A jaki będzie adres? O tym na pewno przed zmianą was poinformuję. ;) Pamiętajcie, że właścicielka cały czas jest ta sama. To po prostu ten sam, ale odnowiony blog. ;) Piszcie czy woleliście tamten szablon i nazwę, czy może aktualny. :)
Pozdrawiam,
Angie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisany przez Ciebie komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Dla Ciebie to tylko napisanie paru słów, a dla mnie to ważna opinia na temat mojego bloga. Proszę, byś nie używał/a wulgaryzmów, nie przeklinał/a, a jeśli Twój komentarz będzie niezrozumiały, zostanie usunięty. Dzięki za poświęcony czas. :)