piątek, 12 września 2014

Przeziębienie, czyli nudy

Cześć,
zapewne już po temacie posta wiecie, że jestem przeziębiona. :/ Od wtorku siedzę w domu, bo złapałam jakiegoś wirusa. Miałam dzisiaj iść do szkoły, ale nikt mi nie mógł podać lekcji. Wolę nie iść do szkoły, niż pójść nieprzygotowana. A w semestrze są tylko dwa nieprzygotowania. :[
A tak z innej beczki ostatnio sobie znowu rysowałam na tablecie. Wyszło mi takie coś:
Wiem, że to nie jakieś arcydzieło, ale to wstawiam. xD
A jeszcze co do szkoły, to w poniedziałek raczej pójdę, tylko najgorsze jest to, że muszę czytać Mitologię i mam doła. xD Macie jakiś sposób, jak przeczytać 260 stron w 18 dni? xD

Pozdrawiam,
Angie

2 komentarze:

Napisany przez Ciebie komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Dla Ciebie to tylko napisanie paru słów, a dla mnie to ważna opinia na temat mojego bloga. Proszę, byś nie używał/a wulgaryzmów, nie przeklinał/a, a jeśli Twój komentarz będzie niezrozumiały, zostanie usunięty. Dzięki za poświęcony czas. :)