środa, 25 czerwca 2014

To już pojutrze :[

Cześć,

piszę dzisiaj szybko, bo chce mi się bardzo spać. :| Rany, pojutrze już zakończenie roku... co znaczy, że rozstaję się z moją klasą. W prezencie dla naszej pani wychowawczyni przygotowujemy prezentację czy tam filmik o tych trzech latach spędzonych razem. Ta klasa była najlepsza jaką do tej pory miałam. Może nie była zbytnio zorganizowana, ale za to bardzo zgrana. Wszyscy sobie pomagaliśmy nawzajem i tyle razem przeżyliśmy. Wczoraj nawet zamówiliśmy sobie pizzę i jedliśmy w parku szkolnym z naszą panią. Było suuuuper!

:D Będzie mi brakować tej klasy, nawet nie wiecie jak bardzo... Eh... trudno, jutro musi być najlepszy dzień w szkole z moimi przyjaciółmi i ja tego dopilnuję. :D

Dobranoc! :*

Angie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisany przez Ciebie komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Dla Ciebie to tylko napisanie paru słów, a dla mnie to ważna opinia na temat mojego bloga. Proszę, byś nie używał/a wulgaryzmów, nie przeklinał/a, a jeśli Twój komentarz będzie niezrozumiały, zostanie usunięty. Dzięki za poświęcony czas. :)