piątek, 27 czerwca 2014

GIMBAZAAAAAAAA!!! :D

Cześć,

TAK, NADEJSZLA WIEKOPŁOMNA CHWIŁA!!! xD Mamy wakacje! Nareszcie... Dzisiaj na zakończeniu roku, gdy usłyszałam swój ostatni dzwonek, nie wiedziałam czy mam ryczeć czy się śmiać. Miałam wielką "huśtawkę nastrojów". xD Wszyscy z mojej klasy się przytulali, płakali, a ja razem z nimi. :D Z moją już byłą wychowawczynią bardzo się wyściskałam i pośmiałam. A co do prezentacji to mamy taki świetny sprzęt szkolny, że nie chciała się nigdzie odtworzyć. -,-' Ale daliśmy ją pani na płycie i myślę, że jej się spodoba. Gdy wczoraj pokazałam ją moim rodzicom to się popłakali ze wzruszenia. xD Eh... czyli idę do gimnazjum... skończyłam podstawówkę i już nigdy nie będę do niej chodzić. :'( Szkoda, ale trzeba iść do przodu i nie wolno stać w miejscu. :)


Pozdrawiam,

Angie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisany przez Ciebie komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Dla Ciebie to tylko napisanie paru słów, a dla mnie to ważna opinia na temat mojego bloga. Proszę, byś nie używał/a wulgaryzmów, nie przeklinał/a, a jeśli Twój komentarz będzie niezrozumiały, zostanie usunięty. Dzięki za poświęcony czas. :)