poniedziałek, 26 maja 2014

Dzień Matki i zdjęcia

Cześć,
dzisiaj jest ten dzień, w którym najważniejsze są nasze mamy. Wczoraj byłam u mojej babci, ponieważ chciała dzień przed obchodzić swoje święto. Wiadomo w tygodniu ludzie są zapracowani i nie mają czasu na jakieś "pierdoły". Dziadki wystawili stół na zewnątrz domu i jedliśmy rosół i drugie danie na świeżym powietrzu. Babcia bardzo się ucieszyła z prezentów od swoich dzieci. Po obiedzie nastała chwila odpoczynku, bo każdy był aż przejedzony. Potem zrobiliśmy grilla. Dziadek pilnował żarcia i polewał kiełbaski maggi. Mmm... tak pysznie pachniałooo. :D W każdym bądź razie, nie rozpisuj się Aniu, tylko pokaż zdjęcia. xD

Murzyn :D


























Tak, wiem... nudziło mi się. xD Poza tym dzisiaj nie poszłam do szkoły... Moja klasa pojechała na zieloną szkołę (na pięć dni) i kazali tym, którzy nie jadą iść do szkoły z inną klasą. Po pierwsze nie wiedziałam jaki inni mają plan lekcji, po drugie mieliśmy się podzielić, po trzecie nienawidzę uczyć się z innymi dzieciakami... :| Jutro chyba pójdę... niestety ;-;

Pozdrawiam,
Angie

P.S. Nie zapomnijcie złożyć życzeń swoim mamom. :D

2 komentarze:

Napisany przez Ciebie komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Dla Ciebie to tylko napisanie paru słów, a dla mnie to ważna opinia na temat mojego bloga. Proszę, byś nie używał/a wulgaryzmów, nie przeklinał/a, a jeśli Twój komentarz będzie niezrozumiały, zostanie usunięty. Dzięki za poświęcony czas. :)