środa, 28 maja 2014

Nowy układ bloga i dylemat

Cześć,
u was też tak wczoraj grzmiało? :c Aż przykro było spoglądać przez okno, bo tak ponuro... :\ W każdym bądź razie, piszę dzisiaj o nowym układzie bloga. Pewnie sami już zauważyliście różnicę. Ostatnio jakoś nachodzą mnie myśli, żeby coś w nim zmienić. I dlatego was się pytam, bo mam mały dylemat. :D  Chciałam dodać jakieś dodatki, czy gadżety, bo wydaje mi się, że jest trochę nudnooo.  Nie wiem, czy zostawić tak jak jest, czy może zaczerpnąć jakiejś zmiany. :D Jak już to bym zmieniła:

  • nagłówek
  • trochę styl bloga na ciekawszy i bardziej szalony
  • układ stron (chciałabym, żeby były wypośrodkowane, ale nie wiem jak to zrobić xD)


Jeżeli jakaś osoba może zrobić dla mnie nagłówek, to odsyłam do zakładki ★ Kontakt. Z góry dziękuję. :D
A teraz jakieś wczorajsze fotki zrobione z nudów:
























Tak, wiem. Najlepsze zajęcie jak pada deszcz: robienie zdjęć gołębiom. xD

Pozdrawiam i czekam,
Angie

2 komentarze:

  1. MACIEK ?!?!?!?!?!?!?! XD
    No mogłabyś coś zmienić :3 Jak coś to służę pomocą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. xD Właśnie wiem... potrzebuję jakiejś zmiany. :3 Znasz kogoś, kto robi nagłówki? xD

      Usuń

Napisany przez Ciebie komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Dla Ciebie to tylko napisanie paru słów, a dla mnie to ważna opinia na temat mojego bloga. Proszę, byś nie używał/a wulgaryzmów, nie przeklinał/a, a jeśli Twój komentarz będzie niezrozumiały, zostanie usunięty. Dzięki za poświęcony czas. :)