niedziela, 2 marca 2014

URODZINKI RUDZIAKA!!! :D

Hejka!
Tak, to już dziś! Rudziak skończył 8 lat! W kocim wieku ma 48. xD Dostał ode mnie w prezencie dwa "kabanoski". (smakołyki, za którymi on poprostu przepada!) A co do życzeń... Myślę, że najważniejszymi słowami, które zapadły, kiedy mu je składałam, to było to, żeby żył jak najdłużej,  bo wiadomo... gdy kiedyś odejdzie, tonie wiem co zrobię. :C Ale nie myślmy otakich rzeczach. Cieszmy się dniem, żyjmy chwilą i realizujmy swoje marzenia. :) Więc, najlepszego Rudi! ;**




Ania 

P.S. Wielkie dzięki za 8000 wyświetleń! Cieszę się, że ktoś czyta tego bloga. :D




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisany przez Ciebie komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Dla Ciebie to tylko napisanie paru słów, a dla mnie to ważna opinia na temat mojego bloga. Proszę, byś nie używał/a wulgaryzmów, nie przeklinał/a, a jeśli Twój komentarz będzie niezrozumiały, zostanie usunięty. Dzięki za poświęcony czas. :)