piątek, 21 lutego 2014

TAAAAAAAAAAAAK!!! NARESZCIE!!!

Siemson :D
pewnie zastanawia Was tytuł mojego posta, ale ZARAZ SIĘ POPŁAAAAAAAACZĘ!!!!!! (ze szczęścia :D) Dzisiaj doszła płyta 1D!!!! Taaaakkk!!!!!! :D 








Tylko jedyna niesprawiedliwość losu jaka mnie spotkała, to to, że gdy zamówiłam cena płyty wynosiła 40 zł. z groszami, a teraz kosztuje ok. 34.50 zł. -.-' Jeden, albo dwa dni po zamówieniu, po prostu OBNIŻYLI CENĘ! *o* -.- Teraz muszę czekać znowu na kuriera, bo moja mama zamówiła coś do auta i se wyszła z domu. :D Nie, no oczywiście żartuję, poszła na rehabilitajcję ręki. :[ A właśnie... jutro rodziców nie ma, więc... BĘDZIE BIBA! :D Midnight Memories... xD
Buziaki! ;*

Ania 

P.S. Zapomniałam Wam napisać, że z Wiką dostałyśmy cudowny prezent od klasy i pani wychowawczyni. Nasze koleżanki nakręciły i zmontowały filmik z życzeniami. Gdy go oglądałyśmy obydwie miałyśmy łzy w oczach. ;'( I pani Małgosia (wychowawczyni) zaśpiewała z innymi "Sto lat". Wiemy i będziemy wiedzieć, że miałyśmy najlepszą klasę na świecie! A, i niestety nie będę mogła go wstawić, bo Blogger nie pozwala. -.-' Za długi filmik... :[

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisany przez Ciebie komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Dla Ciebie to tylko napisanie paru słów, a dla mnie to ważna opinia na temat mojego bloga. Proszę, byś nie używał/a wulgaryzmów, nie przeklinał/a, a jeśli Twój komentarz będzie niezrozumiały, zostanie usunięty. Dzięki za poświęcony czas. :)