wtorek, 18 lutego 2014

URODZINKI :D

Hejka,
miałam wstawić fotki wczoraj, ale szczerze mówiąc... NIE CHCIAŁO MI SIĘ. xD A więc, było świetnie! Dostałyśmy z Wiką super prezenty, za które serdecznie dziękujemy. :** A teraz parę fotek :D

Torcik :P


Szłit focia z Wiką ;*** (Ja po lewej xD)

Rysowanie balooonów :D
Zgredek :D

Ola :P Na balonie nwm kto jest xD

Zgredek i Ania

Haha, mój Zayn <3

Ja i Zuuuzia :D Uśmiechnij się królewno :D ;*

Haha, Anzelmiś ubrudzony markerami z balonów xD
Ok, a teraz cooo dostałam. :)

  • Termofor xD


  •  Plakaty 1D <3


  •  To był taki dla nas z Wiką wspólny prezent, ona dostała niebieską bransoletkę i kolczyki, (bo nie było fioletowych xD) a ja to samo o kolorze czerooonym. :D


  •  Bransoletki


  •  Kolczyki


  •  Pomadki i błyszczyk do ust


  •  Maskarę :3


  •  Zestaw do pisania :]


  •  Słuchawki, CZERWONE *o*


  •  Misia (nazwałam go Zayn Fredzio xD)


  •  Zestaw do robienia perfum :D


  •  Prezent od Wikusi, kolczyki i bransoletka na szczęście :D


  •  I śliiiczna kosmetyczka, którą po prostu KOFFAM *o*


Gdy impreza się już skończyła, reszta dziewczyn została u Wiki na noc, a ja z Zuzią spałyśmy u mnie. Hehe, potem obejrzałyśmy film "This Is Us", bo niestety nie wiedziałam, że jest na internetach i dopiero teraz się skapnęłam. xD Ogólnie to poszłyśmy spać, gdzieś o 03:00 w nocy i przed tym cały czas się straszyłyśmy, że lalka Zuzia tu przyjdzie i nas zamorduje. :D "Jestem Zuzia, jestem w twoim domu..." xD A tak to impreza serio mi się podobała. :) Nie przyszły dwie osoby, ale to ich strata. Mówili, że to pierwszy dzień ferii itd. -.-' Wisi mi to. :D Więc jeszcze raz dzięki za wszystko! ;*

Pozdrawiam!

Ania ★

P.S. Zamówiłam sobie dzisiaj płytę 1D Midnight Memories <3, bo przecież mam hajs z urodzin. xD A poza tym zbieram na lustrzankę. :D Doradźcie jaka marka dobra do kręcenia filmików i robienia zdjęć. :)

2 komentarze:

  1. Ściany po imprezie w sosie od pizzy, pomazane mazakiem, papierki po cuksach na korytarzu, "Hary Krishna", Anzlem pomazany pisakami, rozciągnięta bluzka Krystiana, piła Wiki i Lili, butleka (gra) - oto najlepsze urodziny na świecie :D

    OdpowiedzUsuń

Napisany przez Ciebie komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Dla Ciebie to tylko napisanie paru słów, a dla mnie to ważna opinia na temat mojego bloga. Proszę, byś nie używał/a wulgaryzmów, nie przeklinał/a, a jeśli Twój komentarz będzie niezrozumiały, zostanie usunięty. Dzięki za poświęcony czas. :)