piątek, 14 lutego 2014

♥♥♥♥♥ Walentynki ♥♥♥♥♥

Hejo, :D
dzisiaj Walentynki! Jestem nawet z nich zadowolona, mimo, że to bardzo nie podobne do mnie, bo ich zbytnio nie obchodzę. xD Dzisiaj miałam na 11:00 do szkoły, więc postanowiłyśmy zrobić z Wiką zakupy na urodziny. Kupiłyśmy jakieś tam picie, przekąski, chipsy itp. Chodziłyśmy od Biedronki do Inter Marche. xD Zależało nam po prostu, żeby było tanio. :D A, i jeszcze przed wyjściem robiłyśmy walentynki dla klasy. :D Ja dostałam sześć. :) Hehe, dla niektórych chłopaków pisałam w środku "DARMOWY PAPIER". xD Oni mi też tak odpisywali. xD A jak byłyśmy już w szkole rozdawałyśmy cukierki klasie, bo przecież jutro mamy urodziny, a kiedy indziej nie będziemy miały czasu rozdać. :D A właśnie... co kupiłam moim łobuzom na Święto Zakochanych? Już pokazuję :D:

Piłeczka na gumce z JK

Piórka na patyku z Trixie

Taka tam "dziurawa" kula z mniejszą kuleczką
 w środku z piórkami. :) Zabawka jest marki
Tatrapet







Turlająca się kulka z dzwoneczkiem, marki nieznanej xD
Odkłaczacz z Gimpety

Smakołyki Temptations z Whiskasa

I kabanoski, za którymi przepadają moje łobuzy. :)

 Alexik już przetestował wszystkie zabawki. :) Każda mu się spodobała. :D
Pozdrawiam i wielkie serducho ode mnie dla Was z okazji WALENTYNEK! ♥♥♥ ;**

Ania ♥

P.S. W poniedziałek postaram się wstawić zdjęcia z naszych urodzin. :) Już się nie mogę doczekać. ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisany przez Ciebie komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Dla Ciebie to tylko napisanie paru słów, a dla mnie to ważna opinia na temat mojego bloga. Proszę, byś nie używał/a wulgaryzmów, nie przeklinał/a, a jeśli Twój komentarz będzie niezrozumiały, zostanie usunięty. Dzięki za poświęcony czas. :)