czwartek, 13 lutego 2014

Postanowiłam... ZACZYNAM NA YOUTUBE!!! :D

Hejka,
tak jak już widzicie po temacie dzisiejszego posta, postanowiłam nakręcać filmiki, vlogi itp. Mam tylko jeden problem... Nie wiem na jaki temat. -.-' Pomyślałam sobie, że może wy mi doradzicie. :) Piszcie w komentarzach lub na mojej poczcie. Specjalnie założyłam osobną na moje "blogowe" i inne sprawy. Do adresu e-mail lub innych wyganiam Was do zakładki ♥ Kontakt.  Czekam na Wasze propozycje z wielkim zniecierpliwieniem. :D



Ania 

P.S. Mój kanał możecie już "śledzić" klikając w kółeczko po prawej stronie. :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisany przez Ciebie komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Dla Ciebie to tylko napisanie paru słów, a dla mnie to ważna opinia na temat mojego bloga. Proszę, byś nie używał/a wulgaryzmów, nie przeklinał/a, a jeśli Twój komentarz będzie niezrozumiały, zostanie usunięty. Dzięki za poświęcony czas. :)