niedziela, 23 marca 2014

Wszystko budzi się do życia!

Cześć,
długo nie pisałam, ale to było tylko spowodowane tym, że teraz na głowie mam tylko szkołę. Za dziesięć dni piszę już nie próbny test, ale już TEST SZÓSTOKLASISTY. Nie ukrywam, że się bardzo boję. Co chwilę przechodzą mi po głowie myśli "A co, jeżeli się nie dostanę do wybranego gimnazjum?". Moja mama mówi, że jak się nie dostanę, to trudno pójdę do drugiego, ale jest pewna, że będę się uczyć w swoim wybranym. Ok ok, już nie poruszajmy tematu szkoły. :) Mamy już wiosnę! Tak się cieszę, bo w końcu o tej porze roku wszystko budzi się do życia, jest tak świeżo itd. Ostatnio u mnie jest świetna pogoda, tylko niestety nie dzisiaj, bo od rana pada deszcz. :( Jakiś miesiąc temu byłam z Zuzią na Łące. Jak zwykle słońce świeciło, mimo, że na zdjęciach tego nie widać. ;)







Zuzia :D

Ja, jak zwykle po prostu piękna. xD





Poza tym jutro urodzinki Alexia. Kończy ROCZEK! :D Tylko jest mały kłopot... Nie wiem co mu dać w prezencie... Doradzicie? :D



Pozdrawiam!

Ania 

P.S. Jak już pisałam, zbieram na lustrzankę. Mam już 500 zł. Brakuje mi gdzieś... ponad 700 xD. Sprzęt mam już upatrzony, tylko teraz pozostała kwestia piniondzów. :D Więc, jeśli już ją kupię, na pewno będę wrzucała więcej zdjęć na bloga oraz zaczną się filmiki, VLOGI itp. na YT. Na razie filmów nie wrzucam, bo wolałabym zacząć z czymś porządniejszym. :) (Jeśli chodzi o obraz, dźwięk itd.)

4 komentarze:

  1. Niby "TEST SZÓSTOKLASISTY - TAKI STRASZNY !!!!", ale tak na prawdę to kilka kartek z zadaniami, które nie zmienią nic praktycznie w twoim przyszłym (chodzi, że dorosłym :P) życiu :) I to pomaga mi się uspokoić :D

    P.S - Możemy iść jutro do zoologa i coś kupić Alexowi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No racja, niby nie ma czego się bać. :D A co do zoologa to... interesująca propozycja. xD

      Usuń
  2. Ja trzymam kciuki za Ciebie :-) może skusisz się na BookTAG? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wsparcie. :) A co do Book TAGa, to z wielką chęcią. :) A i mam pytanko, wystarczy, że w tym TAGu odpowiem po prostu na pytania? Wiem, zacofana jestem. :D

      Usuń

Napisany przez Ciebie komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Dla Ciebie to tylko napisanie paru słów, a dla mnie to ważna opinia na temat mojego bloga. Proszę, byś nie używał/a wulgaryzmów, nie przeklinał/a, a jeśli Twój komentarz będzie niezrozumiały, zostanie usunięty. Dzięki za poświęcony czas. :)