piątek, 13 grudnia 2013

☼ Dobra wiadomość! ☼

Hello!
Co tam u Was? U mnie po staremu... :)
Mam dobrą wiadomość! Będę pomagać w schronisku! :D Spytałam się ostatnio p. weterynarz i powiedziała, że to wystarczy wpisać swoje nazwisko w urzędzie gminy i w dane dni się pojawiać. Już nie mogę się doczekać! Moja koleżanka też chce ze mną pomagać, więc nie będę tam sama. :D Czyli, zamiast kupować sobię psa, tam będę tak jakby "mieć psa", którego będę wyprowadzać, karmić itd. itp. :)
 
Pozdrowionka! ;D
 
Ania

3 komentarze:

  1. Aniu, bardzo pięknie z Twojej strony. Pomaganie jest super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam. A w schronisku zacznę pomagać od stycznia. :)

      Usuń
  2. gdzie jest to schronisko ??? :D

    OdpowiedzUsuń

Napisany przez Ciebie komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Dla Ciebie to tylko napisanie paru słów, a dla mnie to ważna opinia na temat mojego bloga. Proszę, byś nie używał/a wulgaryzmów, nie przeklinał/a, a jeśli Twój komentarz będzie niezrozumiały, zostanie usunięty. Dzięki za poświęcony czas. :)