niedziela, 8 grudnia 2013

☺Takie info z ostatnich tygodni... czy tam miesięcy xD ☺

Hello! :D
Tak jak obiecałam piszę! Miałam Wam wszystko opisać co u mnie się ostatnio wydarzyło. A więc....
  • Hellowen
  • kastracja Alexa
  • urodziny Oli
  • urodziny Zuzi
  • kolejny i kolejny i kolejny test szóstoklasisty...
Zacznijmy od Hellowen. :) Razem z Lilą, Anią, Wiktorią, Adą, Maćkiem i Anzelmisiem (xD) wybraliśmy się na obrabowywanie domów z cuksów. xD Byłam przebrana za "pseudo-czerwonego Kapturka". :D Uzbierałam 1/3 dużej reklamówki!
W listopadzie Alex został wykastrowany, niestety. Cały czas znaczył, sikał i się "wypróżniał" (xD) na kanapę w salonie. Musieliśmy w końcu zrobić przemeblowanie i przestawić tą kanapę, bo moja mama musiałaby cały czas prać narzutę.
Trochę później byłam na urodzinach Oli P. Było super, ale gdy przyjechałam byłam totalnie padnięta. xD
 
 
 
Mi to się tam podobało i innym też na pewno! xD
Parę dni później nadejszły urodziny Zuzi. :D Też było super! Tort był pyszny! :)) A co najlepsze, główną nutką imprezy było... RING DING DING DING DING DING DING!!! xD
 

Hehe... Te urodzinki również mi się bardzo podobały! :D
W zeszłym tygodniu pisałam próbny test szóstoklasisty z matmy. DOSTANE JEDYNKEEEEE! :(( Poza tym codziennie piszę po trzy strony kartek A4 notatek na jakiś sprawdzian i kartkówkę! Ja mam już dość!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Głowa mnie codziennie boli, gdy tylko myślę o szkole! I niby mówią, że to uczniowie się nie uczą z lenistwa, ale to szkoła sobie to robi, że traci uczniów, bo ich WYKAŃCZA!!!!  
 
Ok, kończę, bo muszę się uczyć na MATMĘ, NA KARTKÓWKĘ I SPRAWDZIAN Z PRZYRODY. :[
 
Ania


1 komentarz:

Napisany przez Ciebie komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Dla Ciebie to tylko napisanie paru słów, a dla mnie to ważna opinia na temat mojego bloga. Proszę, byś nie używał/a wulgaryzmów, nie przeklinał/a, a jeśli Twój komentarz będzie niezrozumiały, zostanie usunięty. Dzięki za poświęcony czas. :)