sobota, 21 grudnia 2013

FERIE!!! :D

Hejka!
Przepraszam, że ostatnio znowu nic nie wstawiałam, nie pisałam itd., ale byłam umęczona. Ostatnio siedziałam jedenaście godzin w szkole bez wyjścia na świeże powietrze. :[ Ale już będę odpoczywać, bo przecież zaczęły się dzisiaj ferie!!! Wczoraj mieliśmy ostatnią wigilię klasową, w tym gronie, bo za rok idę do gimbazy. :D Są tego plusy i minusy, jak np. nauczyciele są ostrzejsi, będę miała j. angielski, którego mnie nie uczą w szkole, ale też będę tam miała niektórych kolegów i koleżanki z teraźniejszej klasy. Hehe, wczoraj tą wigilię mieliśmy mieć tylko na 4-tej lekcji, ale gdy się zaczęła piąta, (mieliśmy wtedy informatykę) jedna grupa pobiegła do swojego nauczyciela, a druga do swojego, by się zgodzili, żebyśmy mieli jeszcze na 5-tej lekcji Wigilię. Obydwoje się zgodzili. TO BYŁ JAKIŚ CUD!!!! Zamieniliśmy się na klasy pomieszczeniami i dalej świętowaliśmy naszą Wigilię! Z moja koleżanką Zuzią sprawiłyśmy sobie prezenty. Ja jej kupiłam pendrive'a , świeczkę i oczywiście czekoladkę, a ona mi bransoletki z Mumbaiu i też coś na słodko. :)


 
Są prześliczne!!! Wczoraj je cały dzień nosiłam! :D A i pewnie zastanawiacie się, czemu z Mumbaiu?! Jak to?! Tak, ostatnio interesuję się Bollywood'em tak samo moja koleżanka. Podoba mi się ten "styl życia". Jest bardzo kolorowo, taniec, śpiew itp. Chciałam się zapisac na lekcje tańca, ale niestety nie mam pieniędzy i nie mogę.  W każdym bądź razie, prezencik mi się szalenie podoba i na pewno założę bransoletki na Wigilię.

Pozdrawiam!

Ania

P.S.
       Zuzia, pendrive działa? xD

3 komentarze:

  1. Działa, działa jak natura chciała :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć, co to za szkoła że trzyma uczniów w szkole aż 11h ?
    U mnie w szkole też była wigilia, ale na wszystkich lekcjach i także ostatnia z tą klasą :<
    3maj się :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo... :< Ja się na tej naszej Wigilii klasowej aż popłakałam, bo nie chciałam się z nimi rozsatwać. :((
      Wesołych Świąt! :D

      Usuń

Napisany przez Ciebie komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Dla Ciebie to tylko napisanie paru słów, a dla mnie to ważna opinia na temat mojego bloga. Proszę, byś nie używał/a wulgaryzmów, nie przeklinał/a, a jeśli Twój komentarz będzie niezrozumiały, zostanie usunięty. Dzięki za poświęcony czas. :)