środa, 2 października 2013

PRÓBNY TEST SZÓSTOKLASISTY!!!!!!!!! OMG!!!!

Heloł ;D,

co tam u Was? U mnie dobrze, szczerze? OKROPNIE!!!!!! Jutro szóstoklasiści piszą próbny test! I w dodatku będzie on na ocenę! :[ Tak bardzo się boooję. ;( Obiecajcie mi, że będziecie trzymać jutro za moją klasę kciuki! xD Napiszcie w komentarzach, jakie mogą być pytania, tylko do dzisiejszego wieczoru. :D A i zapomniałam napisać, że z testu z "Ani z Zielonego Wzgórza" dostałam pięć plus! Miałam 24/25 pkt, bo pani wszystkim nie zaliczała jednego pytania. A jak to zrobiłam? Przeczytałam do połowy, bo mi nie starczyło czasu, ale potem poczytałam sobie streszczenia na necie no i proszę. :D I jeżeli miałabym wystawić recenzję tej książki dałabym 10/10, bo jest naprawdę super! No... a dzisiaj kupiłam sobie książkę pt. "Gdzie jest Rudek?" xD, zapowiada się ciekawie. Myślę, że ją przeczytam pomiędzy terminami lektur... -.-'

Ok, to tyle. Muszę się jeszcze pouczyć do TESTU. -.-'

Ania




1 komentarz:

Napisany przez Ciebie komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Dla Ciebie to tylko napisanie paru słów, a dla mnie to ważna opinia na temat mojego bloga. Proszę, byś nie używał/a wulgaryzmów, nie przeklinał/a, a jeśli Twój komentarz będzie niezrozumiały, zostanie usunięty. Dzięki za poświęcony czas. :)