poniedziałek, 7 października 2013

3/10

Hej,
tak dzisiejszy tytuł posta to "3/10", ponieważ tak oceniam dzisiejszy dzień. A czemu?
  1. NIENAWIDZĘ PONIEDZIAŁKÓW!
  2. Z testu szóstoklasisty miałam 13/20 pt (Nawet w miarę, bo niektórzy mieli gorzej, ale jak ja mam się cieszyć swoim szczęściem, jeżeli inni cierpią?)
  3. Pisałam sprawdzian, którego nie pisałam w terminie, bo byłam chora
  4. chłopaki mi dokuczali, bo cały czas mnie łapali w talii. -.-'
A co do chłopaków... najpierw Przemek, potem Damian, a potem z dziesięć razy Jacek. Nie chcę używać wulgarnych słów, bo się powstrzymuję, ale chcę powiedzieć, że nie toleruję takiego zachowania! Oczywiście dostali... ... ...tyle na ile zasłużyli, bo oczywiście pisałam w jakimś poście, że jeżeli jakiś chłopak się nieodpowiednio zachowa dostanie tak, że się nie pozbiera. Więc ajim sori. xD (I'm sorry :D)

Ania

4 komentarze:

  1. Witam w klubie "Nienawidzę poniedziałków bo..." :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojj chłopaki w tym wieku są wyjątkowo nieznośni xd Co do testów to nie jest tak źle ;)

    OdpowiedzUsuń

Napisany przez Ciebie komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Dla Ciebie to tylko napisanie paru słów, a dla mnie to ważna opinia na temat mojego bloga. Proszę, byś nie używał/a wulgaryzmów, nie przeklinał/a, a jeśli Twój komentarz będzie niezrozumiały, zostanie usunięty. Dzięki za poświęcony czas. :)