niedziela, 20 października 2013

Otrzęsiny klas czwartych + BESZCZELNOŚĆ!

Hej,
co tam u Was? Tak, wiem długo nie pisałam, ale w moim życiu ostatnio dużo się dzieje, np. sprzedajemy auto dostawcze. Pewnie już wiecie, po tytule posta, że nasza klasa organizuje otrzęsiny klas czwartych. Mnie wybrali na jurora i jeszcze inne cztery osoby. Z moją koleżanką jesteśmy tak jakby jednym jurorem. Jak Tomson i Baron z The Voice of Polen. xD Już mam nawet strój. Koszulka taty z autem Havaną, okulary al'a lata 80., bordowe rurki i żółte glany, które sobie wczoraj kupiłam. A, i oczywiście loki na włosach. xD A co do "BESZCZELNOŚCI", ostatnio mojej koleżance zniszczyli plecak. Zaczęło się tak, że taka Ania popchnęła Jacka, Jacek Anię, potem ktoś kopnął Sandrę, (która miała pięcio-centymetrowe koturny) a Sandra nadepnęła na plecak Zuzi. (Tej mojej koleżanki. xD) Oni sie tłumaczyli, że oni nie wiedzieli, kogo to plecak, a potem pani sprzątaczka wyrzuciła ten kawałek. A co dokładnie pękło? Ta plastikowa "zaczepka", co się reguluje ramiona w plecaku. Po matmie Zuzia zauważyła szkodę. Poszłam z nią na parapet na korytarzu i próbowałam jej naprawić to ramię. Pociągnęłam parę razy i część jeszcze bardziej się popsuła. Przedwczoraj Zuzia wszystko powiedziała pani wychowawczyni. Sandra na to odpowiedziała, że "nie będzie płacić dziewięciu dych za jakiś kawałek plastiku". Czasami sobie myślę, że świat może być taki niesprawiedliwy. A najlepsze, że Zuzi plecak leżał obok mojego. -.-'

To tyle na dziś.

Ania

2 komentarze:

Napisany przez Ciebie komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Dla Ciebie to tylko napisanie paru słów, a dla mnie to ważna opinia na temat mojego bloga. Proszę, byś nie używał/a wulgaryzmów, nie przeklinał/a, a jeśli Twój komentarz będzie niezrozumiały, zostanie usunięty. Dzięki za poświęcony czas. :)