niedziela, 15 września 2013

To się nazywa mieć PEHA PRZEZ CH xD

Heeeloł xD,
co tam u Was? U mnie jak zwykle. Pewnie zastanawiacie się nad dziwnym tematem posta. xD Tak, w piątek był 13 i rzeczywiście był pechowy. Czemu?
  1. Zostawiłam na basenie (mamy lekcje basenu w szkole) suszarkę, a potem się dowiedziałam, że mi ukradli. (Mama mi kupiła na pocieszenie kubek z kotkami xD)
  2. Dostałam niesprawiedliwą dwójkę za kartkówkę z matmy, bo mój "wzrok nawalał", a raczej szkolne ksero. -.-'
  3. Spotkałam idiotycznych gimnazjalistów, którzy się ze mnie nabijali
 A Wy też mieliście pecha w piątek? Piszcie w komentarzach. Ale za to w sobotę pojechałam do Marino we Wrocławiu i kupiłam sobie parę ciuchów, a potem byłam u cioci, wujka, kuzyna i kuzynki na herbatce. Z kuzynką śpiewałyśmy karaoke i gadałyśmy o One Direction xD, bo raczej obydwie jesteśmy Directionerkami. xD Chociaż z kimś mogę sobie pogadać o moich idolach. xD

Ok, kończę, bo jest 21.45, a jutro oczywiście do szkoły. -.-'

Ania

3 komentarze:

Napisany przez Ciebie komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Dla Ciebie to tylko napisanie paru słów, a dla mnie to ważna opinia na temat mojego bloga. Proszę, byś nie używał/a wulgaryzmów, nie przeklinał/a, a jeśli Twój komentarz będzie niezrozumiały, zostanie usunięty. Dzięki za poświęcony czas. :)