środa, 25 września 2013

CHOROBA :C

Hej,
tak, niestety zachorowałam. Nie chodzę do szkoły, mój pokój jest cały w chusteczkach i muszę codziennie odrabiać po 6 stron z polaka i matmy. -.-' Ja się niedługo wykończę!!!!!!!!! Niedość, że muszę brać leki, to jeszcze muszę przeczytać książkę "Anię z Zielonego Wzgórza" do końca miesiąca, a jestem dopiero na ok. 40 stronie!!!!!!!! Już sama sobie współczuję... -.-' A, i chciałam Wam serdecznie podziękować za kilku nowych obserwatorów. C: Cieszę się, że tak lubicie czytać mojego bloga. ;) A propos kotów... wydaje mi się, że się zaprzyjaźniają. :D Rudek kładzie się przy Alexie (i na odwrót), wygłupiają się, ale jeszcze do końca Rudek nie ufa małemu. Potrzeba jaszcze trochę czasu.

Ok, kończę, bo muszę czytać LEKTURĘ. :((

Ania

5 komentarzy:

  1. Ja przeczytałam dopiero jeden rozdział xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Siemka :) Ja też jestem chora :< Heh dasz radę przeczytać, wieżę w Cb xd Śliczne masz kociaki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, szkoda, że jesteś też chora. :[ A i dziękuję. xD

      Usuń

Napisany przez Ciebie komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Dla Ciebie to tylko napisanie paru słów, a dla mnie to ważna opinia na temat mojego bloga. Proszę, byś nie używał/a wulgaryzmów, nie przeklinał/a, a jeśli Twój komentarz będzie niezrozumiały, zostanie usunięty. Dzięki za poświęcony czas. :)