czwartek, 26 września 2013

Męczący dzień + kolczyki

Siemka,
wczoraj, jak już pisałam miałam męczący dzień. A czemu?
  1. miałam odrobić 13 stron z matmy (tak, TRZYNAŚCIE)
  2. 2 strony z przyrody
  3. byłam u lekarza
  4. robiłam inhalacje
  5. musiałam czytać lekturę
LUDZIE, NO ILE MOŻNA!!!!!!!! :C A Wy musieliście kiedyś odrobić 13 STRON z matmy? Jak nie, to Wam zazdroszczę, nawet nie wiecie jak baaardzo. -.-' A teraz chciałam Wam wstawić zdjątka kolczyków, które znalazłam na necie. Może Wam też się spodobają? ;)

 
 
 
 
Huehuehue, troll face xD

 
Tak, to niektóre kolczyki z tych, które mi się podobają. Przy kolczykach donutach ślinka mi ciekła. xD (I tak dzisiaj zjadłam. Tato mi przywiózł :D) A tak w ogóle, czemu piszę o kolczykach? Bo sobie niedawno przebiłam uszy. :D (Tak dokładnie 16 września. xD) Miałam przebite, gdy skończyłam chyba 5 lat. Ale szkoda, bo wtedy je sobie ponosiłam 3 miesiące. :( Cały czas nalegałam na mamę i w końcu się zgodziła. xD
Pozdrawiam!
 
Ania

 


4 komentarze:

  1. Niektóre kolczyki rzeczywiście super. Gdyby te ciasteczka nie były wiszące tylko na zasadzie sztyftów to byłoby idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aha, a 13 stron z matematyki to przecież tragedia. Podziwiam, ja bym nie dała rady.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale was w tej szkole męczą xd Ja dziś będę odrabiała lekcje z całego tygodnia ! Boje się zobaczyć ile mam pisania :I
    Śliczne kolczyki, a szczególnie te trzecie od dołu *.*
    :*

    OdpowiedzUsuń

Napisany przez Ciebie komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Dla Ciebie to tylko napisanie paru słów, a dla mnie to ważna opinia na temat mojego bloga. Proszę, byś nie używał/a wulgaryzmów, nie przeklinał/a, a jeśli Twój komentarz będzie niezrozumiały, zostanie usunięty. Dzięki za poświęcony czas. :)