poniedziałek, 9 września 2013

Taaakie tam... ;|

Heeejo,
tak, już minął pierwszy weekend z nowego roku szkolnego. Nareszcie mogłam się wyspać. -.-' I powiem Wam szczerze, że ta szósta klasa nie jest wcale taka super. Zadają więcej, niż kiedykolwiek
, chłopaki "podrywają dziewczyny" (akurat nie z naszej klasy xD Ale, gdy jeden się jakoś nieodpowiednio zachowa oczywiście dostanie tak w łeb, że się nie pozbiera -.-') i jeszcze ten stres przed testem szóstoklasisty. Ja chyba niedługo popadnę w deprechę. xD Poza tym Alex i Ruduś już się lepiej dogadują. A najlepsze, że jeszcze w nocy nie mogę spać, bo Alex biega po mojej głowie, a Rudek wydaje jekieś dziwne dźwięki! xD No to jak ja mam spać!!!!!! -.-' Dzisiaj się bawiły koło paprotki, mały cały czas "polował" na dużego i go straszył. :D Hehe, ja to mam z nimi kabaret. xD A co innego, Wam tu napisać.... yyy... xD no więc, byłam wczoraj z Alexem u p. weterynarz. Oczywiście trzeba było podciąć pazurki i musiałam się tam trochę popytać p. Ewy propo łobuzów.
  A, i zapomniałam napisać, że ostatnio z mamą wybrałyśmy się do Marino, do Kakadu, by kupić dla nich torbę przenośną. Kosztowała ok. 80 zł. Ale jest fajnaaa. Wygodna, jak dla mnie. xD Były też inne, ale był bardzo mały wybór. Tylko szkoda, żę nie jest usztywniana na bokach. :\  Ok, a teraz wstawię trochę fotek, które przerobiłam:
 

Mój szkrabek ;**
 



Sorki za jakość, ale robiłam drugą kamerką z mojego telefonu.

Koffam tooom fotkeeeee! xD

Huehuehuehue zdjęcie zrobiłam przypatkowo,
ale uważam, że jest bombowe. xD

Takie tam z Rudusiem! :*** Ajooo! xD
 
Ok, to tyle. :)
 
Ania

2 komentarze:

Napisany przez Ciebie komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Dla Ciebie to tylko napisanie paru słów, a dla mnie to ważna opinia na temat mojego bloga. Proszę, byś nie używał/a wulgaryzmów, nie przeklinał/a, a jeśli Twój komentarz będzie niezrozumiały, zostanie usunięty. Dzięki za poświęcony czas. :)