środa, 4 września 2013

Szkoła = MĘCZARNIA

Hej,
jak tam w szkole? :C Ja już jestem zmęczona. Odliczam dni do końca tygodnia, by módz się w końcu wyspać. Dopiero drugi dzień w szkole, a już zadają. xD Tu wypracowanie, tu działania tu coś tam. Rany! Cały czas nie mogę się przyzwyczajić, że jestem w szóstej klasie, że ja w ogóle chodzę do szkoły! xD Niektórzy to mają dobrze *siedzą sobie w Chorwacji i się opalają*, (;D) a my, to tu tyrać w tej szkole musimy! -.-' Wy też tak macie? :[ Ale są jeszcze plusy, np. dzisiaj dostałam 5- z polaka. :D Ok, już skończmy ten temat. xD Emmm... Wczoraj byłam w Decathlonie i Realu we Wrocławiu. Kupiłam sobie torbę na basen (nie koniecznie) z Adidasa, zielone "trzewiki", emm adidasy (buty xD) i parę koszulek i innych pierdółek.
Ok, myślę, że będę kończyć, booo jest 22.16, a jutro trzeba oczywiście doginać do szkoły. -.-'

Bay bay! xD

Anka

2 komentarze:

  1. Hejo! Tu Zuzia, piszę z Chorwacji, ale nie mogę się zalogować -.-
    Możesz mi na fronterze napisać co robicie, zadania domowe i najważniejsze - plan lekcji? BARDZO CIĘ PROSZĘ ...
    Z góry dziękuję ;)
    )
    P.S - Przywiozę Ci figi ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sory, że wczoraj nie mogłam tego zrobić, ale nie wiem czemu net mi siadał. -.-' Myślę, że się na mnie nie obrazisz. ;P A, i mówiłam, żebyś mi nic nie przywoziła! xD

      Usuń

Napisany przez Ciebie komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Dla Ciebie to tylko napisanie paru słów, a dla mnie to ważna opinia na temat mojego bloga. Proszę, byś nie używał/a wulgaryzmów, nie przeklinał/a, a jeśli Twój komentarz będzie niezrozumiały, zostanie usunięty. Dzięki za poświęcony czas. :)