czwartek, 29 sierpnia 2013

NIEEEEEEE!!! KONIEC WAKACJI!!!!!!!!!!

Hejo,
jejku, już prawie koniec wakacji. -.-' Jutro chyba będę musiała wstać przed 09.00 i skoczyć do księgarni po książki, co prawda mam część podręczników po kuzynie, ale jeszcze muszę dokupić. Znowu zacznie się chodzenie po sklepach, by dobrać plecak kupć przybory, ołóweczki, kredeczki, gumeczki itp. Nie przepadam za tym i nie wiem jaki plecak wybrać, albooo torbę, ale chyba raczej nie, bo z torbą źle mi się chodzi i mogę mieć skoliozę, więc lepiej nie ryzykować. :[ Ja nie chcę znowu budzić się rano do szkoły, pisać sprawdziany, pomagać niektórym* fajtłapom, by zaliczyli jakiś przedmiot (chodzi mi głównie o chłopaków xD) i w ogóle. :C Ostatnim razem jak pomagałam wkówać mojemu koledze, by zdał do następnej klasy, to nawet czekoladki nie przyniósł, no chociaż cukierka. xD (Pozdrawiam cię Przemek :D) Ja już nie mam siły! W dodatku teraz szósta klasa, test szóstoklasisty, polonez i inne. Poza tym, zastanawiam się, czy nie pójść na skarbnika. (Doradźcie mi xD) Chyba już mi tęskno za tą szkołą, bo nawet w wakacje mi się cały czas śniła, łącznie z przyjaciółmi.
A Wam się czasami też śni? Jeśli nie, to muszę iść do psychologa. xD
 
Ok, to tyle. :)
Pozdrowionka!
 
Ania
 
P.S.
Alex idzie za miesiąc do kastracji. Boję się, że będzie mu "wisieć" skóra po operacji tak jak Rudkowi. (Mój tato mówi na tę skórę "fałda starcza" xD) Ale mi ona nie przeszkadza. Ja kocham moje łobuzy takie jakie są. :)

1 komentarz:

  1. Weź mi nawet nie przypominaj, a co do poloneza, to najpierw kończmy pierwsze półrocze :>

    OdpowiedzUsuń

Napisany przez Ciebie komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Dla Ciebie to tylko napisanie paru słów, a dla mnie to ważna opinia na temat mojego bloga. Proszę, byś nie używał/a wulgaryzmów, nie przeklinał/a, a jeśli Twój komentarz będzie niezrozumiały, zostanie usunięty. Dzięki za poświęcony czas. :)