wtorek, 20 sierpnia 2013

Nowe aplikacje na telefonie - nowe możliwości :D

Hej, (po raz drugi xD)
chciałam Was powiadomić, że niedawno zainstalowałam sobie takie apki - Deco Blend i Colorful. Są to bardzo przydatne aplikacje do przeróbki zdjęć. Dzięki Deco Blend mamy różne filtry, stemple, obrazki i wiele innych super gadżetów, a z drugą aplikacją możemy "bawić" się tymi filtrami. 
Pomyślałam, że możecie przysyłać do mnie fotki , a ja mogę je przerobić. Ale na początku 
Deco Blend
Colorful
musielibyście się zastanowić w jakim programie. ;)
Za chwilkę dodam zakładkę, w której będziecie mogli się ze mną w tej sprawie skontaktować itd. :)

Ania
 
P.S. Ja tak przerobiłam fotki w obu programach :) :
 

 
Te programy czynią cuda xD


2 komentarze:

Napisany przez Ciebie komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Dla Ciebie to tylko napisanie paru słów, a dla mnie to ważna opinia na temat mojego bloga. Proszę, byś nie używał/a wulgaryzmów, nie przeklinał/a, a jeśli Twój komentarz będzie niezrozumiały, zostanie usunięty. Dzięki za poświęcony czas. :)