środa, 7 sierpnia 2013

Nie jest dobrze...

Hej,
z Alexem jest nie najlepiej. :< Dzisiaj poszłam z nim do pani weterynarz. Oczywiście miał gorączkę - 39.3, czy coś takiego. Dostał dwa zastrzyki, został osłuchany i miał sprawdzane ząbki. (na szczęście płucka czyste, a "siekacze" rosną prawidłowo) P. Ewa (weterynarz Alexa i Rudiego) powiedziała, że ta gorączka może być spowodowana zmianą otoczenia i właścicieli, stresem lub przeziębieniem. Ale to dziwne, bo przed wizytą u lekarza Alexik czuł się bardzo dobrze. Nie był osłabiony i bawił się. Teraz chyba śpi, bo jest ok 40 stopni! Sama już nie wytrzymuję. -.-'
Ok, to tyle.

Ania

7 komentarzy:

  1. A i pytanie xd
    Wchodzisz w projekt >> ustawienia >> posti i komentarze >> i na końcu jest "Wiadomość do formularza komentarzy" >> dodaj >> Zapisz ustawienia (prawy górny róg)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, dziękuję ci bardzo. Bez ciebie bym sobie nie poradziła. xD

      Usuń
  2. będzie dobrze :)

    secret-kate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Podwyższona temperatura u weta w trakcie wizyty, to norma. Ze stresu spowodowanego wizytą, temp. skacze, dlatego nie wiadomo czy miał ją naprawdę, czy nie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za radę, nie pomyślałam o tym . ;D A i dzięki, że obserwujesz mojego bloga. :D

      Usuń

Napisany przez Ciebie komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Dla Ciebie to tylko napisanie paru słów, a dla mnie to ważna opinia na temat mojego bloga. Proszę, byś nie używał/a wulgaryzmów, nie przeklinał/a, a jeśli Twój komentarz będzie niezrozumiały, zostanie usunięty. Dzięki za poświęcony czas. :)