sobota, 23 marca 2013

Już wiosna! (chyba...)

Hejka!
Co tam u Was? Już wiosna! Tylko szkoda, że jej nie widać... :[ Dzisiaj słońce świeci, ale jest -4! Ostatnio nie pisałam, bo nie miałam "natchnienia". :D No więc, dzień zaczął się bajecznie. Słońce świeciło tysiącem promieni. Wstałam z łóżka, przywitałam się z Rudkiem i oglądałam z mamą i tatą... "USTERKĘ". XD (To jest taki program o tym, że pokazują jak ludzie, którzy są specjalistami od "usterek" oszukują.) No i potem wróciłam do mojego pokoju i zobaczyłam Rudusia, który wygrzewa się w słoneczku na moim łóżku. Położyłam się koło niego i dzięki jego głośnemu mruczeniu "odpłynęłam". (usnęłam XD) Potem wstałam gdzieś o 13.00 i jadłam pyyyychaśne śniadanie. :D
A teraz parę fotek:
Śliczne słoneczko. :)

Fiołek

Wiosna, wiosna!

CHYBA...

I Ruduś... :D
Dziękujemy za nowego obserwatora - Crazy Orange. :) Dziękujemy, że podoba Ci się nasz blog. :)
Ok, będę kończyć. ;)

Koci przyjaciele- Ania i Rudi.

4 komentarze:

  1. świetny blog i posty :)

    Pozdrawiam :)

    diamonds44.blogspot.com - skomentuj i zaobserwuj . ja już to robię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowałam cię do Liebster Award. Szczegóły tutaj: http://studdedmarionette.blogspot.com/2013/03/liebster-award-i-versatile-blogger-award.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajny blog :D
    Śliczne foty:D
    Może wpaidesz? Skomentujesz? Zaobserwujesz?
    http://mikilove47582.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Napisany przez Ciebie komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Dla Ciebie to tylko napisanie paru słów, a dla mnie to ważna opinia na temat mojego bloga. Proszę, byś nie używał/a wulgaryzmów, nie przeklinał/a, a jeśli Twój komentarz będzie niezrozumiały, zostanie usunięty. Dzięki za poświęcony czas. :)