niedziela, 31 marca 2013

Wielkanoc i "Libster Award"

Siemka!
Dzisiaj Wielkanoc! Wczoraj byłam na rezurekcji, (to msza, kiedy oczekujemy na zmartwychwstanie Pana Jezusa) tylko szkoda, że trwało od 21.00 do 24.00 !!! :[ Ja już tam w ławce przysypiałam! XD Ale, w każdym bądź razie, wytrwałam. :D No więc, dzisiaj byłam u dziadków, jednych i drugich. :) U tych "pierwszych" było fajnie, bo mam trzech kuzynów i jedną kuzynkę, z którymi zawsze świetnie się bawimy! :) (Pozdrawiam Was! XD ) Dzisiaj mój najmłodszy kuzynek Staś wyszperał z szafki jakieś zabawki i staaare zdjęcia w takim plastikowym obramowaniu, które przykłada się pod światło i widać wtedy fotę. :) Potem babcia chciała znaleźć taką "maszynkę", do której wkłada się takie zdjęcie i się naciska, a zdjęcia "przeskakują". Potem babcia znalazła bardzo stare gry, w które grałam gdy miałam chyba 5, albo i mniej lat. W te gry grała nawet moja mama i ciocia, gdy były małe. No i potem wzięłam sobie takie "klocki", żeby zbudować domek. Ta "gra" była z Niemiec i ma 30 lat!




 No i tak sobie budowałam. Babcia pozwoliła mi ją sobie wziąć do domu. A w domu wybudowałam szklarnię XD:




Projekt wzięłam z obrazka z instrukcji. :)

Libster Award


1. Jaka jest twoja ulubiona część garderoby? - T-Shirt
2. Czemu taka nazwa bloga, a nie inna? - Ponieważ, ta nazwa idealnie pasuje (chyba XD) do mojego bloga, który opowiada o moich przygodach i mojego kota.
3. Jaka jest ostatnia książka jaką przeczytałaś? - "Sońka i czarodziej"
4. Jaka jest twoja ulubiona stacja radiowa? - Radio-Zet
5. Podobają ci się tunele w uszach? - nie rozumiem XD
6. Chciałabyś mieć w przyszłośći jakiś tatuaż? Jak tak to gdzie i co by on przedstawiał? - Jeżeli kiedyś bym się zdecydowała, tatuaż przedstawiałby groźnego kota. 
7. Jaka piosenka teraz ci chodzi po głowie? Jak ci nie chodzi żadna, to jaka ci ostatnio chodziła? :D - Amy Winehouse - "Rehab"
8. Jakich języków się uczysz? - Niemca (niestety...)
9. Do szkoły nosisz torbę czy plecak? - plecak
10. Ile już prowadzisz bloga? - 4.04. będzie równo rok
11. Conversy czy Vansy? - Conversy

[Proszę o dalsze informacje. :) ]

Dzięki za nominowanie! :D
Dziękujemy również za nowego obserwatora - WorthtToSmile Really
Każdy nowy komentarz będzie dla nas przyjemnością i radochą! XD

Pozdrawiamy!
Koci przyjaciele- Ania i Rudi.

P.S. A jak Wy spędziliście Wielkanoc? :)



3 komentarze:

  1. gratulacje :)
    sońka i czarodziej ? coś tam chyba ją kojaże aaaaaaa dałam ją koleżance na urodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ania dziękujemy za pozdrowienia:) Ja też się bawiłam kiedyś tą szklarnią :D
    Buziaczki
    Weronika

    OdpowiedzUsuń

Napisany przez Ciebie komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Dla Ciebie to tylko napisanie paru słów, a dla mnie to ważna opinia na temat mojego bloga. Proszę, byś nie używał/a wulgaryzmów, nie przeklinał/a, a jeśli Twój komentarz będzie niezrozumiały, zostanie usunięty. Dzięki za poświęcony czas. :)