sobota, 15 grudnia 2012

Weekend'owy post

Hej, hej, hej! :D
Co tam u Was? U nas już topnieje śnieg. Ja muszę jeszcze odrobić lekcje... Ale mi się nie chce. -.-'
W dzisiejszym poście będzie długo wyczekiwana mini galeria.
 Oto onaaa:
Rudolf. ;*

Myje się. ;3



Zbliżenie...

Jęęęzor. ;3

Wygłuuupy. XD

Ajoo! XD



Rudek świecącooki! XD
 I wisienka na torcie:
Z głową w paczce mikołajkowej! XD
Ok, przykro mi, ale to krótki post, bo muszę czytać lekturę i odrabiać lekcje. :[

Pooozdrawiamy!

Koci przyjaciele- Ania i Rudi.

2 komentarze:

  1. Krótki ale zato z fajnymi fotkami. To powodzenia życzę z odrabianiem lekcji i czytaniem ;pp Buziaki dla rudego słodziaka :**

    OdpowiedzUsuń

Napisany przez Ciebie komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Dla Ciebie to tylko napisanie paru słów, a dla mnie to ważna opinia na temat mojego bloga. Proszę, byś nie używał/a wulgaryzmów, nie przeklinał/a, a jeśli Twój komentarz będzie niezrozumiały, zostanie usunięty. Dzięki za poświęcony czas. :)