czwartek, 27 grudnia 2012

Post jak post...

Witajcie kochani!
Jak tam u Was? Przepraszam, że nie pisałam przed świętami, ale wiecie, sprzątanie, pieczenie, gotowanie i jeszcze raz sprzątanie! :[ Więc spóźnione WESOŁYCH ŚWIĄT! :)


 Niedawno stroiliśmy choinkę:

Już prezenciki pod choinką! :)
A, co Wy dostaliście pod choinkę? 
Ja dostałam:
  • Mikroskop
  • trzy płyty dokumentalne: 
  1. "Wieloryby"
  2. "Śladami polskich archeologów"
  3. "Świat" (Czy  coś w tym stylu... XD)
  • słodycze
  • taki wiatraczek z M&M'sów. (Z Bostonu od cioci. :] Słodycze też)
  • dwa błyszczyki :D ("perłowy" różowy i kremowy)
  • różowe kapcie
  • słuchawki (wiecie, nie takie co się wkłada do uszu, tylko takie na uszy XD )
 To widok "czegoś" z mikroskopu XD:


Fajne, co nie? XD
A teraz fotki Rudka w rozkładanym domku ;D :

Widać ten wiatraczek z M&M'sów. XD



Ale moja klasa (łącznie ze mną) ma głupio... ...bo pani od matmy zadała 2 strony! Ciekawe czy byłoby jej miło, gdyby ktoś jej zadał na święta! -.-'

Ok, kończę. :)

Pozdrawiamy!
Koci przyjaciele- Ania i Rudi.

1 komentarz:

  1. Hah :D Ja dostałam The Sims 3 i tableta :P
    A matmę już odrobiłam xd

    Pozdrawiamy !
    Zuzia & Rufi

    OdpowiedzUsuń

Napisany przez Ciebie komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Dla Ciebie to tylko napisanie paru słów, a dla mnie to ważna opinia na temat mojego bloga. Proszę, byś nie używał/a wulgaryzmów, nie przeklinał/a, a jeśli Twój komentarz będzie niezrozumiały, zostanie usunięty. Dzięki za poświęcony czas. :)