poniedziałek, 31 grudnia 2012

SYLWESTER

Hej, hej, hej! :D
Co tam u Was? U nas już strzelają! :D No więc dziś mamy sylwester! Kończy się 
nam 2012r. i zaczynamy 2013r.! Oglądajcie TVP2 i POLSAT.
 Ja z mamą robimy już:

koreczki

jakąś sałatkę XD
Będą oczywiście chipsy, dla mnie Picolo i inne przysmaki. :)
A, Wy (...) co przygotowujecie na sylwestra?
A i jeszcze jeden baaardzo ważny szczegół:
Zapomnieliśmy Wam dać prezent na święta. Wybaczcie byliśmy bardzo zajęci. :[
No więc oto on:

<b id="spadanie_div">1xff#ffffffxff3xffxff100xff1000xff60xff5xff1</b><script src="http://profilki.com.pl/kody/spadanie_init.js"></script>

To kod na spadające śnieżynki po poruszeniu kursora. :D
Wiem, trochę marny, ale chociaż coś... XD
Ach... zaraz przyjdzie koleżanka mojej mamy, będziemy ŻREĆ chipsy i zajadać koreczki.
Za parę godzin będziemy odliczać 3, 2, 1... i...!!!
Myślę, że ten rok będzie bardzo mile wspominany, zwłaszcza, że przeżyliśmy koniec świata. XD
Ok, no więc
SZCZĘŚLIWEGNOWEGO  ROK2013!!!
Dobra lecę, bo zaraz mama zrobi mi loooki! o-O ;D

Buziole! ;*

Koci przyjaciele- Ania i Rudi.

P.S. Mini galeria z fotkami Rudka będzie za parę dni. :)

3 komentarze:

  1. SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU !
    Ja zrobiłam też koreczki ale owocowe
    Miałam szampan truskawkowego party pop rozrzucałam po domu serpentyne i wieszałam balony,moja mama zrobiła też jajka z sosem, sałatke grecką,
    pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęśliwego nowego roku! ;D

    OdpowiedzUsuń

Napisany przez Ciebie komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Dla Ciebie to tylko napisanie paru słów, a dla mnie to ważna opinia na temat mojego bloga. Proszę, byś nie używał/a wulgaryzmów, nie przeklinał/a, a jeśli Twój komentarz będzie niezrozumiały, zostanie usunięty. Dzięki za poświęcony czas. :)