wtorek, 11 grudnia 2012

Mam "bzika" na punkcie kotów?

Witajcie czytelnicy!
Co tam u Was? Ja jestem chora i siedzę w domu... ;[ Ok, temat dzisiejszego
 posta to: "Mam "bzika" na punkcie kotów?" Ja uważam, że mam, ale z resztą,
 gdy zobaczycie te "dowody", to od razu się ze mną zgodzicie.
Oto one:


Figurki kotków, a między innymi
 kot z  Bolesławca. :)
Kolejna porcelanowa figura...

Kubki z kotami...

Babcia mi przywiozła z jakieś wycieczki koty, które MIAŁCZAŁY. XD
I książki:




I wiele, wiele innych gadżetów... o-O To trochę przeraża... Głosujcie w ankiecie, czy mam tego "BZIKA". A właśnie, dawno nie było ankiet, co nie? :D
No dobra, to tyle na dziś.
Pozdrawiamy! ;*

Koci przyjaciele- Chora Ania i Rudi. XD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisany przez Ciebie komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Dla Ciebie to tylko napisanie paru słów, a dla mnie to ważna opinia na temat mojego bloga. Proszę, byś nie używał/a wulgaryzmów, nie przeklinał/a, a jeśli Twój komentarz będzie niezrozumiały, zostanie usunięty. Dzięki za poświęcony czas. :)