poniedziałek, 10 grudnia 2012

Mikołajki

Witajcie nasi Mikołajowie! :)
Przepraszam, że akurat dzisiaj piszę o mikołajkach, ale miałam lekturę do przeczytania i byłam chora. Miałam 38.00 stopni oraz drgawki... No dobra, przejdźmy do rzeczy. W czwartek były Mikołajki. Rano dostałam paczkę od rodziców. A w niej:

  • Oczywiście słodycze
  • 3 lakiery
  • perfumy
  • kulkę pod pachy ;P
  • tusz do rzęs
  • błyszczyk
A to paszka od rodziców (tylko trochę mniejsza, bo nie ma kosmetyków XD):


A potem w szkole...
 Przyszli do naszej klasy ochroniarze Mikołaja. XD (A to byli ministranci z mojej parafii) Jeden powiedział, że zaraz przyprowadzą "wilczura", bo muszą zobaczyć, czy teren jest bezpieczny. Za chwilę przychodzą z pluszakiem, a wszyscy w śmiech! No i w końcu rozdawali nam paczki. Jak oni mogli! Nie dali żadnej zabawki! XD Oto paczka:


Parę dni później poszłam do dziadków po paczkę z Bostonu (Od mojej starszej cioci):

A w niej były:
słodycze

bardzo dobre markery

fajny gadżet z kościotrupkiem XD
Od drugich dziadków dostałam 50zł, które mi mama przesłała na konto SKO. ;P
Ok, więc wesołych Mikołajek! :)


Pozdrawiamy!

Koci przyjaciele- Ania i Rudi.

P.S. Mamy już 4000 wyświetleń! Dziękujemy, że tyle osób już odwiedziło naszego bloga!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisany przez Ciebie komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Dla Ciebie to tylko napisanie paru słów, a dla mnie to ważna opinia na temat mojego bloga. Proszę, byś nie używał/a wulgaryzmów, nie przeklinał/a, a jeśli Twój komentarz będzie niezrozumiały, zostanie usunięty. Dzięki za poświęcony czas. :)