sobota, 27 października 2012

Czyżby ZIMA?! + Szkolny basen - tortura, płacz czy przyjemność?

Hej, hej, hej!
Przepraszam, że tak długo nie pisałam, ale wiecie, nauka.
A tak w ogóle, co tam u Was?
Bo u nas przyszła ZIMAAA!!!


Widok z mojego okna. O-O


Wczoraj było zimno, ale nie padał śnieg! Powinna się rozpocząć 22 grudnia.
Ok, przejdźmy do następnego tematu:
 W czwartek jechaliśmy klasami na basen. Miałam dobry czas, by się przebrać, bo zawsze się spóżniam.
No i się nie spóźniłam. Potem po pływaniu poszliśmy się przebierać. Nie było wolnych miejsc w szatni, więc poszliśmy z moją koleżanką się przebierać do toalety. Przebierałyśmy się i przyszły takie dziewuchy i nas wyzywały. Za stresu zapomniałam nawet wziąć niektórych ciuchów i nie byłam do końca ubrana! W toalecie robiło się duszno, a ja dostałam drgawek. Potem się suszyłam, pan od w-f'u powiedział, że zostały 2 min do końca, a ja miałam w połowie wysuszoną głowę! Więc wyszłam z mokrą głową! Potem patrzyłam w torbie i nie miałam mundurka, nerwy mi puściły i się rozpłakałam. -.-' Musiałam biec znowu na basen, a autobus na mnie czekał. Za mną pobiegł pan od w-f'u. Okazało się, że w mojej szafce nie ma mundurka. Pobiegłam do autobusu i patrzę w mojej torbie, mundurek jest! :( Potem w szkole się źle czułam i zadzwoniłam po mamę. Przyjechała po mnie i przespałam, przepłakałam połowę dnia.
A teraz fasola:


I bonusik:
Jeśli martwisz się, że twój kot się nudzi daj mu to:
  • hula hop
  • pendzelek
  • jego ulubioną zabawkę
Ok, to tyle na dziś.
Pozdrawiamy!
Koci przyjaciele - Ania i Rudi.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisany przez Ciebie komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Dla Ciebie to tylko napisanie paru słów, a dla mnie to ważna opinia na temat mojego bloga. Proszę, byś nie używał/a wulgaryzmów, nie przeklinał/a, a jeśli Twój komentarz będzie niezrozumiały, zostanie usunięty. Dzięki za poświęcony czas. :)