sobota, 8 września 2012

Weekend

Witajcie kochani!
Co tam u Was? Nareszcie mamy WEEKEND! Licząc od rozpoczęcia roku szkolnego, jest to nasz pierwszy. :-) Za chwilkę jadę z rodzicami na koncert takiego gościa, który będzie w Must by the musik. Zaczęło się niby o 16.00, ale mój tato jeszcze nie przyjechał od mechanika. No dobra, dzisiaj dodam dużo fotek. :-) 
Oto one:
                                                                  06.09.2012r.: 

Szobie szpi. :-D






                                                                          UWAGA: 

WAMPIR! O_O


 08.09.2012r.


Aleee się gaaapiii!

Kuku! :-D




Pan raczył się położyć. -.-'

Co się gapisz? ^-^




Oddawaj, to moje!



Widzę cię!




Że on tam się zmieścił? 
Wiem, duuużo fotek. :-D
Ok, poza tym odrobiliście już lekcje? Ja nieee! Dzisiaj, albo jutro odrobię. XD
Znowu zmieniłam szablon... Teraz jest taki delikatny. A no i właśnie, znowu przywróciłam blokadę kopiowania i będą teraz od 3 do 4 postów w tygodniu.
Dobra, to tyle na dziś.

Pozdrawiamy!
Fotograf Ania i model Rudi. :-D

P.S. Jeśli macie jakieś pytania, piszcie na ten adres: anusia2001.2001@wp.pl (Jest też umieszczony na blogu)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisany przez Ciebie komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Dla Ciebie to tylko napisanie paru słów, a dla mnie to ważna opinia na temat mojego bloga. Proszę, byś nie używał/a wulgaryzmów, nie przeklinał/a, a jeśli Twój komentarz będzie niezrozumiały, zostanie usunięty. Dzięki za poświęcony czas. :)