wtorek, 4 września 2012

Pierwszy dzień w szkole- wrażenia

Witajcie moi mili!
Jak tam u Was? Jakie macie wrażenia z pierwszego dnia nauki?
Dzisiaj odrabiałam pierwszą pracę domową. (Od wakacji) Zmienili mi się nauczyciele
od j. polskiego, historii  i mam panią od plastyki, która mnie w zeszłym semestrze uczyła historii. :-)
Ogólnie jest nawet fajnie. Zapisuję się na kółko j. polskiego, niemieckiego (chociaż moja mama uczy go w szkole) matematyczne i historyczne.
 Oto mój plan lekcji na jutro:
1. j. niemiecki
2. religia
3. j. polski
4. j. polski
5. przyroda
Dzisiaj sobie nie pośpię, bo mam na 08:00. Szkoda...
 Zastanawiam się czy w tym roku mam iść na obiady, ale chyba będę chodzić.
Aaah, niedługo dyskoteka... Będzie 28 września.Ciekawe z kim będę tańczyć...
 Poza tym cały czas w naszym mieszkaniu latają SZERSZENIE!
Mój tato przed chwilą jednego trzepnął i zabił. Chyba go dziabnął, bo zaczął go atakować.
Głównie to Rudek je zauważa. Ostatnio szerszeń był w sypialni, a Rudek z salonu wybiegł i miałczył , że on tam jest.
No dobra, kończę, bo muszę się iść umyć i pójść szybciej spać.

Pozdrowionka!

Wasi Ania i Rudi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisany przez Ciebie komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Dla Ciebie to tylko napisanie paru słów, a dla mnie to ważna opinia na temat mojego bloga. Proszę, byś nie używał/a wulgaryzmów, nie przeklinał/a, a jeśli Twój komentarz będzie niezrozumiały, zostanie usunięty. Dzięki za poświęcony czas. :)