poniedziałek, 3 września 2012

Dzisiaj rozpoczęcie, a jutro szkoła...

Witajcie moi mili!
Muszę dzisiaj szybko pisać, bo jest bardzooo późno. :-)
No dobra, przejdźmy do rzeczy. Dzisiaj byłam na rozpoczęciu roku. Wiecie co będziemy mieli? Basen i przywrócone dyskoteki, bo nie mieliśmy. Ok, potem poszłam do koleżanki, potem do domu się przebrać i na pizzę! :-D Później weszłyśmy do sklepu z ciuchami,(A tam sobie kupiłam bluzkę na dyskotekę :-D) a za jakiś czas na loda. :-) I potem do mnie do domu. Później po wizycie koleżanek musiałam się przygotować na jutro.
Mój plan lekcji na jutro jest taki:
1. j. polski
2. matematyka
3. historia
4. technika
5. w-f
Ale fajnie, bo mamy na 09:00. Tak w szczegółach to 08:45. Chociaż może trochę się wyśpię.
A no i zmieniłam znowu zdjęcie. :-) Rudek chyba wpadł w depresję, bo gdy mama robiła przemeblowanie i postawiła z sypialni w przedpokoju taką dużą pufę i Rudek na niej spał, a dzisiaj moja ciocia ją zabrała i Rudek nie ma na czym spać, chociaż ma 2 łóżeczka! Ale mu się na niej tak wygodnie spało... Szkoda mi go. :'-[ No dobra kończę bo jest 22:00. :-)

Pozdrowionka i dobranoc!

Wasi Ania i Rudi.

P.S. Mam smutną wiadomość. Gapuś nie żyje. :'-( Mój tato mówił, że gdy jest zimno to owady tak jakby hibernują, ale Gapuś był wymęczony. Wsadziłam go do doniczki z kwiatkiem, dałam mu  wody, był przy roślince, lecz on położył się koło zeschłego listka i czekał, aż uśnie. W chyba przedostatni jego dzień powiedziałam mu dobranoc Gapusiu śpij dobrze. Byłeś kochanym konikiem polnym. Przepraszam, ale się bardzo wzruszyłam. Normalnie mi łzy lecą. :'-(( Wiem, że to tylko owad, ale mi jest bardzo przykro. A wiecie po czym poznałam, że nie żyje? Po tym, że już się na mnie tak słodko nie gapił.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisany przez Ciebie komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Dla Ciebie to tylko napisanie paru słów, a dla mnie to ważna opinia na temat mojego bloga. Proszę, byś nie używał/a wulgaryzmów, nie przeklinał/a, a jeśli Twój komentarz będzie niezrozumiały, zostanie usunięty. Dzięki za poświęcony czas. :)