niedziela, 2 września 2012

Jutro rozpoczęcie roku szkolnego! Wielkie zmiany?

Witajcie kochani!
Już jutro rozpoczęcie roku szkolnego. Pewnie Was to trochę dobija, co? ;-)
Ale, z drugiej strony to nawet ma to swoje plusy. No, bo spotkacie się z przyjaciółmi, pogadacie. :-)
Zobaczcie co niedawno zrobiłam na Paint'cie:



















:-D To jest kartka do mojego pokoju. Te kropeczki to miejsce na mój podpis. :-)
Ale teraz cisza nocna będzie wcześniej. Wtedy zaszalałam...
Już sobie nawet nastawiłam budzik na 06:15, albo 06:20. Będzie mnie tak budziło:
Ej ty, wstawaj, wstawaj, WSAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWAJ!!!
Przy tym na pewno każdy się obudzi, bo miałam tak w zeszłym roku. :-D (Dzięki, Zuzia! ;-D)
Mam już strój, plecak, zaszyty, piórnik i prawie wszystkie książki. Za chwilę idę do wanny się zrelaksować przed jutrzejszym. A no właśnie, musimy coś bardzo ważnego omówić. Posty będą cztery lub trzy razy w tygodniu z powodu nauki. No wiecie, nie mogę cały czas siedzieć przed komputerem.
Ok, poza tym zmieniłam szablon, nazwę i jest zdjęcie początkowe. Jak Wam się podoba? :-)
I jeszcze po drugie czesałam dzisiaj Rudiego. Mruczał było mu dobrze, ale potem zaczął mnie atakować i mam całą rękę podrapaną. Jak ja będę jutro wyglądać? Chociaż będę miała długi rękaw...
Dobra, kończę, bo idę na Must by the musik, a potem do wanny. :-)

Pozdrowionka!

Wasi Ania i Rudi.

P.S. Oglądaliście dzisiaj mecz TVN vs SEJM? Ja tak. TVN wygrał! Stawiałam na nich. :-D

1 komentarz:

  1. Tsa ... Szablon fajny <: A wiesz co nie jest fajne ? To że znowu szkoła ...

    OdpowiedzUsuń

Napisany przez Ciebie komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Dla Ciebie to tylko napisanie paru słów, a dla mnie to ważna opinia na temat mojego bloga. Proszę, byś nie używał/a wulgaryzmów, nie przeklinał/a, a jeśli Twój komentarz będzie niezrozumiały, zostanie usunięty. Dzięki za poświęcony czas. :)