piątek, 31 sierpnia 2012

S.O.S.! Pożar na moim podwórku! (Sesja zdjęciowa)

Witajcie!
Uwaga! Z ostatniej chwili! POŻAR NA MOIM PODWÓRKU! S.O.S.! S.O.S.!
Zdjęcia:

Pali się!
Strażacy wkroczyli do akcji!
Tam się dalej pali!
Ten ogień wychodzi bokiem! O_O
Zaczęli gasić pianą.
Pod maską się pali!

Ale piany!
Wylewa się nawet na główną ulicę...
Przyjechała druga straż.
O, jest też pomoc drogowa!
Jakaś brygada, co jechała tym autem go przepchnęła.




Holują ...



Boisko robiło się puste... 

... pomoc drogowa wyjeżdżała.

A teraz boisko już jest całkiem puste. Została po tej akcji już tylko piana...

Gdy był pożar wszyscy mieszkańcy pobliskich bloków (a w nich moi znajomi z podwórka) patrzyli na balkonach, stali na boisku lub przez okno. To był mój pierwszy pożar w życiu! o-o'
Ale się bałam... Rudek w tym czasie siedział pod moim łóżkiem.
No dobra, kończymy.

Pozdrawiamy!

Przestraszona Ania i Rudi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisany przez Ciebie komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Dla Ciebie to tylko napisanie paru słów, a dla mnie to ważna opinia na temat mojego bloga. Proszę, byś nie używał/a wulgaryzmów, nie przeklinał/a, a jeśli Twój komentarz będzie niezrozumiały, zostanie usunięty. Dzięki za poświęcony czas. :)