niedziela, 23 września 2012

The show must go on! - Przedstawienie musi trwać!

Hej! To jeszcze raz ja. :-D
To już dzisiaj trzeci post. O_O
Chciałam Wam tylko szybko przekazać,
że chyba będę narratorem w przedstawieniu o św. Jadwidze.
Jak myślicie, brać "fuchę", czy nie? :-) Cały czas nad tym rozmyślam...
Piszcie w komentarzach! Mówili, że będę mówiła z 8, 7 linijek
i to wszystko. A, i Ania jeśli to czytasz, to dzięki
o przypomnieniu siostrze zakonnej. XD
No dobra, kończę.

Buziole!

Narrator Ania i Rudi. :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisany przez Ciebie komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Dla Ciebie to tylko napisanie paru słów, a dla mnie to ważna opinia na temat mojego bloga. Proszę, byś nie używał/a wulgaryzmów, nie przeklinał/a, a jeśli Twój komentarz będzie niezrozumiały, zostanie usunięty. Dzięki za poświęcony czas. :)