niedziela, 23 września 2012

Szczęście...

"Wokół mnie zakręcił się świat...
kiedy ja na wszystko odpowiadałam "TAK"...
Moje życie się odmieniło...
za latawiec w końcu się chwyciło...
Szczęście przychodzi już samo...
każdego dnia rano...
Uśmiechać się do każdego warto...
bo wtedy życie idzie łatwo...
Często w życiu się zdarza...
-przyjaciele, kino i plaża...
Życia przeważnie innym zazdrościmy...
bo o swoim źle myślimy...
Powinniśmy kochać świat...
bo piękny rodzi w sobie kwiat..."

-Tak, ten wiersz doskonale uchwyca moje teraźniejsze chwile.

Jesteśmy rodziną tacy szczęśliwi. 


  • Rudi- Mój kochany młodszy braciszek. Chociaż jego jedynego mam, bo nie mogę mieć rodzeństwa. Zawsze mnie wspiera i rozumie moje uczucia. Kocham Cię moja ty mordko! ;3 ;**
  • Mama- Nauczycielka j. niemieckiego. Jest moją kochaną przyjaciółką oraz nauczycielką. Ona mnie najlepiej rozumie. Zawsze pomoże w trudnych chwilach. To Ona mnie wynosiła w swoim brzuszku. Kocham Cię!!! ;**
  • Tato- Najlepszy perkusista w mojej miejscowości i na świecie. Zwariowany i śmieszny, ale czasami umie na mnie "ryknąć" (nakrzyczeć) gdy jestem niegrzeczna. Mimo to bardzo go kuram! ;** :-)
I już więcej nikt. Niestety... Dziękuję moim rodzicom, że mnie wymodlili.    Wydaje mi się, że jestem darem od Boga. Dziękuję, że jestem!

Kocham Was!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisany przez Ciebie komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Dla Ciebie to tylko napisanie paru słów, a dla mnie to ważna opinia na temat mojego bloga. Proszę, byś nie używał/a wulgaryzmów, nie przeklinał/a, a jeśli Twój komentarz będzie niezrozumiały, zostanie usunięty. Dzięki za poświęcony czas. :)