sobota, 29 września 2012

Salon już gotowy! + Ciekawy pomysł

Witajcie moi mili!
Salon już jest gotowy!
Oto ten kolor "migdałowy":


Jeszcze raz powtórzę, że moja komórka dobrze nie łapie kolorów. >3
Moja mama przełożyła taki jakby cement do szpachlowania dziur (zapomniałam jak się nazywa XD) 
i pozwoliła mi zrobić jakąś figurkę. Ja więc zrobiłam świnkę! XD
Najpierw zastygała w woreczku, a gdy już była twarda zdarłam z niej ten woreczek.
A oto ona:

;-D Fajna, co nie?
Teraz do pomalowania została nam tylko sypialnia rodziców i kuchnia.
A teraz o tym pomyśle. :-D Dziś wymyśliłam, że pod koniec każdego
miesiąca będę robić prezentację multimedialną. Czyli np. w tym miesiącu
będzie o malowaniu i o tej chrosteczce na Rudka karku i w ogóle.
Poza tym sami się dowiecie. ;-) No i oczywiście nie wiem czy to wypali...
Ok, to tyle.

Buziaczki!

Koci przyjaciele- Ania i Rudi.

1 komentarz:

Napisany przez Ciebie komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Dla Ciebie to tylko napisanie paru słów, a dla mnie to ważna opinia na temat mojego bloga. Proszę, byś nie używał/a wulgaryzmów, nie przeklinał/a, a jeśli Twój komentarz będzie niezrozumiały, zostanie usunięty. Dzięki za poświęcony czas. :)