sobota, 29 września 2012

JESIEŃ

"Nadeszła jesień. Natura przybrała barwy ognistej czerwieni, 
rdzawej pomarańczy i ciepłej żółci. 
Liście powoli lecą ku ziemi naniesione podmuchami wiatru." 
                                     ("Stajnia marzeń - Jesienny galop")
A więc już jesień. Zapomniałam wcześniej napisać posta, więc piszę teraz. :-)
Dzisiaj szłam do sklepu. Gdy już wszystko kupiłam pozbierałam sobie kasztany.
Obliczyłam i jest ich 11! Dzisiaj nawet zrobiłam już pierwszego ludzika, czy tam 
zwierzątko:


Fajne co nie? :-)
Ok, to tyle na dziś.

Buziole!

Koci przyjaciele- Ania i Rudi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisany przez Ciebie komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Dla Ciebie to tylko napisanie paru słów, a dla mnie to ważna opinia na temat mojego bloga. Proszę, byś nie używał/a wulgaryzmów, nie przeklinał/a, a jeśli Twój komentarz będzie niezrozumiały, zostanie usunięty. Dzięki za poświęcony czas. :)